maandag 11 september 2017

De Bobbieshort

Na lange adempauze de blog van onder het stof gehaald. 
Inmiddels nu men 6 de naaijaar op het CVO gestart. 
na voo rmeer dan 30 designers al te hebben mogen testen, nu deze. 

Ook ik was heel blij dus dat ik dit prachtige patroontje van  #oekeboeleke testen mocht. 


Met dank aan Iris voor dit mooie patroon te ontwerpen, hier komen er alvast nog meer van deze short. Ik hoop Stiekem dat ze grotere maten ook uit brengt want dees jonge dame  is precies aan een groeispurtje bezig, dus zal ze er volgende zomer geen geniet meer van hebben.


prachtig in elke stofsoort, katoen, wol, tricot, ...

Ik gebruikte een wollen stofje 2 zijden bruikbaar..

Ik gebruikte ipv een paspel een bolletjes lint  om de zakbiezen af te werken. 
wat dan terug een speels effect geeft.

Gecombineerd met collants een longsleeve al ideaal voor deze herfstachtige dagen, 
en een lederen laarsje uiteraard.


klaar was ze voor naar school toe te gaan. 

 
#stof: sleepstraat Gent
#bolletjes lint: veritas

Wil je deze prachtige short ook maken.  
Kom dan zeker eens een kijkje nemen op volgende blogs : deze dames testten ook deze short.





 Short vanaf maatje 80 tot maat 122  Gratis Patroon dus 

groetjes Kristel van Het -A- Project







1 opmerking:

  1. Vind het echt een stoere versie! Heel leuk , dankjewel om mee uit te testen 😘

    BeantwoordenVerwijderen