zondag 21 september 2014

swap time 21/09 we mogen Openen :-)

En eindelijk is het 21 september we mogen onze swapjes openen.
ik heb er 3 gemaakt vertelde ik laatst, nu kan ik laten zien wat ik heb gemaakt

voor Anika:

Heb ik niks zelf van gemaakt maar wel met veel zorg en liefde uitgekozen .
Een tas vietnamese makelijk van op de Jaarbeurs met felle kleurtjes want ze hield niet van flets

Gehaakte mandjes  geproduceerd in Dusseldorf in Vietnamees Atelier, 
net hiervoor deed ik het er bestaat van elk set mandjes dat ze maken maar 1. 
echt handwerk nog niks machinaal aan of geen bandwerk
En een gehaakte sleutehanger soort uitlje brengt geluk als je die kreeg,
waren geschenkjes voor haar dochtertje

nog lapje stof met garen, 
en zakje met kralen voor zelf ketting te maken

Voor Saskia:


voor haar tweeling een kussentje dat kan gebruikt worden in maxi cosi nu , en later in de auto stoel zodat ze niet onderuit zakken tijdens het in slaap vallen in de auto bij langere ritten.
voor haar andere dochtertje een zit verhogertje ( men zoon is er net uit gegroeid) en daar ik niet weet welk model ze zelf had, een gemaakt op dit stoeltje, kussentje op zitting, op armleuningen en gordel beschermertje  met lieveheersbeestjes

weetje: alles is gestikt toen ik in gips zat met pols en voet maar heb het klaar gekregen

voor Els:

dat was de moeilijkste van de 3 om voor te maken
geen eigen kindjes,  
dus heb lampekapje bekleed
uiltje gemaakt die info vondt ik op haar pinteres
en een leuke deurstop komt altijd eens van pas, 
vondt het een leuke coole tekst

zo de 3 dames waren er precies tevreden mee
ben dus in men Secret September Swap geslaagd. 




1 opmerking:

  1. zeer mooie pakjes
    ik had der maar 1-tje omda k ook nog andere dingen moet doen natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen